شبكه بهينه سازي محتوا

بهترين و ارزانترين سايت كارآموزي و پروژه و پايان نامه

شبكه بهينه سازي محتوا

۱۶ بازديد

افراد زياد هستند كه روزانه وقت زيادي رو صرف وبگردي مي كنند و براي به دست آوردن موضوعات موردعلاقه شون به سايت هاي مختلف سر مي زنند و مطالب متفاوت رو دريافت مي كنند. گاهي وقت ها براي پيدا كردن مطالب به جتسجو مي پردازند ولي يكي از روش هاي ساده و سريع براي اينكه بتوانيد مطالب مورد علاقه خود را پيدا كنيد اين است كه از شبكه اجتماعي محتوا محور استفاده كنيد.

Screen Shot ۱۳۹۵-۱۰-۲۸ at ۹.۱۲.۴۷ قبل‌ازظهر

كافي است كه موضوع مد نظر خودتان را در سايت تيكفا پيدا كنيد و به روزترين مطالب كه با امتياز و تيك كاربران انتخاب شده است را دريافت نماييد. مثلا شما به يكي از موضوعات اجتماعي مذهبي علمي سرگرمي علاقه مند هستيد. خيلي ساده و سريع مي توانيد وارد صفحه مربوطه در تيكفا شويد و مطالب پر امتياز رو مشاهده كنيد و خودتان هم به مطالب مورد علاقه تان راي بدهيد و تيك بزنيد.

يا اگر به عناوين مرتبط با سياسي فرهنگي ورزشي هنري فناوري وابسته ايد و مي خواهيد هم به روزترين ها و هم پر امتياز ترين ها را مشاهده كنيد سري به تيكفا بزنيد و موضوع مربوطه را چك كنيد. نكته مهم اين است كه مطالب ارسال شده در سايت را خود كاربران ارسال مي كنند و راي و امتيازات و طبقه بندي آن هم با امتياز كاربران صورت مي گيرد.

شبكه بهينه سازي محتوا به دنبال ايجاد ارزش افزوده بر روي مطالب و محتواي ارزشمند است و با حمايت از مطالب مفيد در جهت پالايش و غني سازي فضاي مجازي گام بر مي دارد. به همين دليل به كاربران امكانات كاربردي و ارشمندي همچون اشتراك گذاري لينك و اشتراك گذاري فيلم ارائه مي دهد.

تيكفا شبكه اجتماعي

تيكفا شبكه اجتماعي

قابليت كاربردي و جالب تيكفا در اشتراك گذاري لينك اين است كه شما با كپي ادرس مد نظرتان و درج آن در قسمت لينك به صورت خودكار خلاصه مطلب و عكس آن را دريافت خواهيد كرد و قادر به ويرايش و تكميل آن خواهيد بود. در واقع شما با كپي مطالب مورد علاقه خود در وبلاگ سايت و يا شبكه هاي اجتماعي خيلي ساده و سريع آن را در تيكفا منتشر مي كنيد و بازديد وبلاگ، سايت و يا پيج خودتان در شبكه هاي اجتماعي را چند برابر خواهيد كرد.

در مورد اشتراك گذاري فيلم روش ساده و سريعي براي آن در نظر گرفته شده است. فقط كافي است كه لينك ويديو خودتان را كه در آپارات، نماشا، شبكه ما و يا جعبه آپلود شده است كپي كنيد و آن را در قسمت ارسال ويديو تيكفا درج كنيد. سيستم هوشمند تيكفا بلافاصله عنوان ويديو، توضيحات و اصل ويديو را دريافت مي كند و در سايت نمايش مي دهد. با اين روش هم در ترافيك اينترنت شما صرفه جويي خواهد شد و هم بازديد ويديوهاي شما در سايت هاي اشتراك گذاري ويديو افزايش پيدا مي كند.

از آنجايي كه كاربران حق يك راي و تيك براي هر مطلب دارند، امتيازات مطالب معيار خوبي براي سنجش آنهاست و بسياري از كاربران اقدام به راه اندازي صفحات مختلف براي سنجش نظرات مخاطبان فضاي مجازي داشته اند. براي مثال صفحه نظرسنجي انتخابات يكي از صفحات پرطرفداري است كه مخاطب زيادي جذب كرده است و مطالب جذاب ساير صفحات هم از اين دسته است.

صفحه پروفايل تيكفا

براي اينكه يك صفحه پرطرفدار و پر مخاطب در تيكفا داشته باشيد همين حالا ثبت نام كنيد. و با نصب نرم‌افزار اندرويد تيكفا از اتفاقات صفحه و مطالب خود و تعداد امتيازات مطالبتان با خبر باشيد و سريع و ساده آن را دريافت نماييد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.